w i f u e
i am a loner bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
sabar
Wednesday 3 September 2014 | 04:28 | 0 comments


assalammualaikum .
bersabar itu adalah separuh daripada iman bukan ?
jadi wahai hati tolong bersabar . 
biar Allah yang aturkan semua ni .
yakin pada Allah .
rancangan Allah itu adalah yang terbaik untuk kita
jangan putus asa . 
bersabarlah .
sesungguhnya Allah bersama orang orang yang bersabar .
aku taknak pun terus terusan fikir tentang ni 
tapi otak ni masih lagi nak fikir .
tak tahu apa patut buat .
tak kisah ?
kalau aku cakap aku tak kisah .
thats mean aku memang tak pernah caring about you
memang aku seorang yang tak kisah .
tak kisah dengan hal orang 
tapi ni hal aku .
soal hati .
allahuakhbar .
jauhkan aku dari perasaan ni
aku senyum gembira tapi di luar .
inside me , dark . full of tears .
aku takda kawan untuk diluahkan 
kat diari online ni lah aku mengadu 
lagi pun takde siapa pun yang bukak nak baca
sudah lah . 
aku benci .
taknak hidup dengan orang yang aku benci .
bye