w i f u e
i am a loner bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
sekolah
Sunday 7 September 2014 | 10:28 | 0 comments

 
hai . selamat malam . 
yeah sure. it's already 1.06 a.m .and i am still not sleepy yet 
actually i am studying right now .
yelah . almost a month i'm not go to school
 oh i miss my school
i miss my desk my friend my teacher my dorm my sweetheart
part sweetheart tu wajib ada . hehe
eh awak , take care kat sekolah 
jangan nakal nakal .
i am proud of you 
you are tough totally for having this 
not like me . empphh 
i am not tough or sado like others said to me 
actually i look like a small girl which selfish indeed
oh i hate myself
actually risau sangat sekarang ni
because surat still tak sampai lagi .
bila aku boleh sekolah ni ?
final exam is just around the corner .
thats why lah i am studying by myself 
alhamdulillah setakat ni berjalan dgn lancar 
cuma risau sangat in addmath subject
yeah sure , killer subject tu bro
oh yeay dah banyak sangat aku ketinggalan . allahukhbar 
macam nak score in exam if aku tak belajar langsung
so surat , sila lah datang ke rumah ni .
i need go to school
i need a teacher to teach me 
oh kenapa selsema plak ni . adushh
berair sudah hidung yang comel ni 
merah je hidung .
btw guys . nak bagitahu ni . hehe
now i am really addicted to chemistry
i dont know why 
it look more interesting than others subject 
chemistry and biology lah 
physic not my taste 
ececeh bagus sangat lah kan nak pilih subjek mana yang suka ehh
ehh fatin semua tu masuk in spm taw
bukannya ada paper chemist and biology je .
 
okay lah guys , goodnight 
my cinta hati already sleep 
call tadi pun tak angkat emm
i miss him lahh