w i f u e
i am a loner bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
moody
Monday 8 September 2014 | 01:07 | 0 comments

 
eh haii guys 
perasaan ni datang balik melonjak kegirangan dalam hati
oh please pergi dari sini shuhh shuhh
oh lupa nak bagitahu perasaan apa 
perasaan ni . rindu nak mati hidup balik kat dia
ergghh 
eh awak 
saya rindu awak
semalam tak gayut .
no text from you 
eh sentap kang baru tahuu
disebabkan no text last night and this morning
saya sentap dgn awak
i dont want to text you first 
waiting for your text first
keep waitingg
. . .
okay no text
sentap
malas ar macam ni
saya kat sini macam orang gila tahu ?
kejap gelak kejap nangis
ehh orang gila pun tak macam tu tahu 
 
yang aku ni pun satu 
asyik berangan itu lah ini lah
ishh stop dreaming fatin
come back to reality
you are an ordinary girl
not like others
cantik menarik tertarik
pape je lah
moody kang baru tahu
habis muncung mulut ni sedepa 
nak study tapi mengantuk
mana tak mengantuk .
malam tadi subuh baru aku tidur .
ini semua sebab kopiko LA coffee lah nii
banyak pulak tu aku minum hahaha
good girl sayang sayang
ehh this blog ramai tak tahu 
so lantak lah aku nak tulis apa 
 nobody care
 
okay lah . bye bye 
patik mahu beradu kasih sebentar