w i f u e
i am a loner bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
hai september :)
Sunday 31 August 2014 | 23:24 | 0 comments

selamat petang wahai kalian .
today is 1st september . alahaii 
cepat nya masa berlalu . 
tahun depan dah form 5 . 
SPM !!
allahuakhbar . bantu lah hamba mu ini .
amin . 
sempena permulaan bulan baik ini . 
insyaAllah . ada wishlist aku nak lakukan dalam bulan ini . 

* jangan tinggal solat 
* sentiasa jaga diri atau maruah
* belajar betul betul even di sekolah baru 
* mulakan hidup baru 
* maafkan semua kesalahan orang 
* being a good friend 
* jadi anak dan muslimah yang soleha 
                                                   insyaAllah semuanya akan jadi kenyataan . amin :)
                                                          emm entah kenapa aku tertanya tanya .
                                                apa agaknya pandangan orang lain terhadap aku kan ?
                                       takpe lah fatin , yang penting apa pandangan Allah terhadap hang
                                        to my crush . always happy okay sayang even without me .
                                                      study elok elok . capai cita cita awak itu .
                                                     ingat kan ? saya kuat kalau awak kuat .
                                                      nak kuat kena lah minum susu annum . haha .
                                                    tapi saya tak suka minum susu . awak tahu bukan ?
                            jadi saya lah insan yang lemah yang sangat memerlukan dorongan dari awak
                                                                         

saya nak awak tahu . 
saya cuma ada awak . keluarga . dan Allah . 
saya takda sesiapa lagi 
yang sentiasa beri dorongan bgi semangat pada saya .
saya sayang awak .
hanya awak .