w i f u e
i am a loner bias
about bias stuff link home skins twitter tumblr follow blogskins
dugaan itu indah
Sunday 31 August 2014 | 11:00 | 0 comments

hai . assalammualaikum . 
masyallah . lama sungguh tak menaip di sini . 
the first entry in 2014 even dah bulan september . 
alahai . maaf maaf wahai diari . 
i am not seratasian anymore
yeah . sure . sedih . sebak . terlalu banyak kenangan di sana . 
sebab apa aku pindah ? hmm just let it keep as a secret . 
percaya yakin yang menimpa ini ada lah dugaan dari Allah :)
Allah sayang akan umatnya yang sabar menghadapi setiap dugaan . 
jadi apa salahnya aku sabar hadapi ini ?
insyaAllah , yang sudah biar lah sudah . 
mula kan hidup baru yaa 
kawan kawan baru . 
cikgu cikgu baru . 
alahai harap semua dapat membantu aku . amin :)
but sure , buah hati saya pun saya tinggal kat sana . 
tapi takpe , kalau ada jodh tak keman kan ?
even saya di barat awak di selatan .
kalau jodoh itu milik kita . kita akan bersama . 
yang pasti yakin pada Allah .

saya sentiasa berdoa jodoh itu milik kita . amin :)
awak . kita dah janji kan yang kita sama sama akan berubah ?
ingat sentiasa janji itu tahu . 
awak . ini pesanan saya untuk awak . 
simple je but sangat bermakna 

jaga diri , jaga iman